My MEn خرید عمده انواع کاج نوئل سبز - عباس مفرد

خرید عمده انواع کاج نوئل سبز

خرید عمده انواع کاج نوئل سبز یکی از راه های خرید این گیاه با صرفه اقتصادی بالاست. سایت ما با ارائه انواع کاج سبز بصورت بذر و نهال، یکی از جامع ترین سایت های فروش آنلاین گیاهان است.

انواع کاج نوئل سبز

کاج نوئل

کاج نوئل در اکثر نقاط دنیا به عنوان یک درخت تزئینی در پارکها و فضاهای سبز خیابان شناخته شده است. چوب این گیاه بسیار مرغوب بوده و کاربردهای زیادی در صنعت تجارت و تولید الوار نجاری دارد و یکی از بیشترین کاربردهای این درخت، تزئین و استفاده از آن در جشن کریسمس است.
بیش از ۴۰ گونه کاج نوئل در دنیا وجود دارد که از مهم ترین آنها میتوان به کاج های زیر اشاره کرد

  • کاج نوئل سبز
  • کاج نوئل نقره ای
  • کاج نوئل بالشتکی
  • کاج نوئل آبی کاستر
  • کاج نوئل کانادایی

انواع کاج نوئل سبز

شکل ظاهری نوئل سبز

برگ های درخت کاج سوزنی شکل و دارای مقاطعی چهارگوشه است.
ارتفاع این درخت بین ۲۵ تا ۴۰ متر است و همیشه سبز میباشد. تمامی گونه های درخت کاج تک پایه هستند و مخروط های جنس نر و ماده شانروی همان درخت ولی در شاخه های متفاوت تشکیل میشود.
خود درخت نوئل سبز شامل زیرگونه های سبز بالشتکی و سبز اولندورف میباشد.

انواع کاج نوئل سبز

نگهداری کاج نوئل سبز

نگهداری کاج سبز بسیار آسان و برای زیبایی فضاهای سبز بسیار مناسب است. این گیاهان در همه بافت های خاک قابل رشد است و فقط خاگشان نیاز به زهکشی مناسب دارد. ریشه های درخت کاج سطحی و نزدیک به خاک است به همین دلیل آبیاری خیلی زیاد آن باعث سست شدن و در نهایت افتادن آن میشود.
آبیاری این گیاه در دو سال اول کاشت مهم بوده و باید بطور منظم انجام شود ولی پس از آن آبیاری هفته ای برای رشدشان کافیست. هرس کردن این گیاه برای پر شدن شاخه ها و همچنین اضافه شدن شاخه‌های جدید بسیار توصیه شده است.

خرید عمده کاج نوئل

کاج نوئل به عنوان یکی از زیباترین کاج های تزئینی هم برای فضاهای طبیعی و هم در جشن کریسمس استفاده میشود. سایت ما بطور تخصصی
فروش آنلاین گیاهان و درختچه ها تزئینی را به عهده داشته و انواع کاج نوئل سبز را در سایز های مختلف بصورت عمده بفروش میرساند.
تمامی قیمت های ما زیر قیمت بازار بوده و از آنجا بخش زیادی از فروش ما بصورت عمده است و واسطه های بین خریدار و فروشنده حذف شده است
قیمت نهایی کاملا مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما