My MEn مراکز خرید و فروش افرا قرمز به صورت عمده در ایران - عباس مفرد

مراکز خرید و فروش افرا قرمز به صورت عمده در ایران

درخت افرا قرمز از جمله گونه های بسیار زیبا درختان است که در مناطق جنگلی و خاک های اسیدی رویش دارد و در جنگل های شمالی ایران هم به وفور یافت می شود. این درخت انواع گوناگونی دارد که عمدتا برای اهداف تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر اهداف تزئینی می توان از چوب آن نیز برای مصارف صنعتی هم استفاده کرد. درخت افرا عمدتا در مناطق مرطوب و معتدل رشد می کند و بهتر است در مکانی کاشته شود که نور کافی به آن بتابد. فروش افرا قرمز به صورت عمده در داخل کشور توسط تولید کنندگان و پرورش دهندگان آن صورت می گیرد که قیمت عمده آن پایین تر از قیمت فروش جزئی آن است.

مراکز خرید و فروش افرا قرمز به صورت عمده در ایران

نکات مهم در خریداری انواع افرا قرمز

نکات مهم در خریداری انواع افرا قرمزانواع مختلفی از درخت افرا قرمز ایستاده وجود دارد که خریداران این درخت را عمدتا برای تزئین خریداری می کنند. البته برخی شرکت های مختلف از چوب این گیاه برای ساخت مواد مختلف استفاده می کنند.

افرا نباید در دمای های بسیار سرد و یا گرم کاشته شود و همچنین بهتر است در مکان هایی پرورش داده شود که نور مناسبی وجود داشته باشد و این نور به صورت مستقیم به گیاه نتابد.

همان طور که گفته شد این گیاه برای رشد بهتر و به میزان کافی به شرایط خاصی نیاز دارد و در هر محیطی و با هر شرایطی امکان پرورش آن وجود ندارد به همین دلیل خریدار باید با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی محل زندگی اقدام به خرید آن کند.

از دیگر نکات مهم در خرید انواع درخت افرا این است که بهتر است علاقه مندان خرید خود را از مراکز معتبر و شناخته شده انجام دهند و از هر مرکزی اقدام به خرید نکنند تا محصول را با قیمت واقعی و البته کیفیت بالایی تهیه کنند.

مناسب ترین زمان برای کاشت و تکثیر افرا قرمز

مناسب ترین زمان برای کاشت و تکثیر افرا قرمزبا توجه به نیاز های این گیاه برای رشد، مناسب ترین زمان برای کاشت و تکثیر افرا قرمز مجنون که از زیبا ترین گونه های افرا است در نقاط مختلف دنیا بسته به شرایط آب و هوایی آن منطقه و دیگر شرایط متفاوت است.

بذر این گیاه قبل از کاشت باید برای جوانه زنی آماده شود و یک دوره خواب را پشت سر بگذارد که در غیر این صورت امکان جوانه زنی آن وجود ندارد. بذر اکثر گونه های این گیاه در فصل پاییز می رسد و بهتر است که به مدت یک هفته در آب غوطه ور شود و آب آن هم هر روز به طور مرتب عوض شود که در این صورت رشد بیشتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما