My MEn تجارت در خرید و فروش عمده انواع یاس هلندی در ایران - عباس مفرد

تجارت در خرید و فروش عمده انواع یاس هلندی در ایران

یاس هلندی یک نوع درختچه بسیار زیبا و زینتی می باشد که بومی شرق آسیا است و در ژاپن زیاد به چشم می خورد. این گیاه به خاطر زیبایی و مقاومت، در زیبا سازی فضا بسیار کاربرد دارد و از این رو طرفداران زیادی دارد. تجارت یاس هلندی مخصوصا از نوع پیوندی آن، بسیار پر سود می باشد. تجارت در خرید و فروش عمده آن در ایران، همواره رو به رشد است و در بسیاری از گلخانه ها پرورش و پیوند داده می شود.

تجارت در خرید و فروش عمده انواع یاس هلندی در ایران

شرایط نگهداری از یاس هلندی در خانه

شرایط نگهداری از یاس هلندی در خانهخوشبختانه درختچه یاس هلندی، یک نوع گیاه مقاوم می باشد و نیاز چندانی به رسیدگی ندارد، ولی در دراز مدت از میزان زیبایی و شادابی آن کاسته می شود.

اگر این گیاه را در آپارتمان نگه می دارید، در فضایی قرار دهید که هم آفتاب گیر و هم، سایه باشد. سعی کنید روزانه برگ های آن را با اسپری، مه پاشی کنید. مرتب گیاه را در معرض هوای تازه قرار دهید.

همواره سعی کنید در آپارتمان از درختچه پیوندی یاس استفاده کنید چون زیبایی بیشتری دارد و به راحتی فرم می گیرد.

یاس هلندی پایه دار و یاس هلندی گلدانی از انواه یاس ها هستند که در خانه به راحتی نگهداری می شوند و رسیدگی زیادی لازم ندارد.

مناسب ترین خاک برای کاشت و تکثیر یاس هلندی

مناسب ترین خاک برای کاشت و تکثیر یاس هلندیمناسب ترین خاک برای کاشت و تکثیر یاس هلندی ترکیبی از خاک باغچه و ماسه می باشد. برای کاشت یاس هلندی در فضای باز بهتر است مقداری کود خشک شده گاوی به خاک باغچه اضافه شود.

برای تکثیر، بذر گیاه را به مدت 24 ساعت در آب خیسانده و در این مدت 2 بار آب را تعویض کنید تا آب فاسد نشود. بعد بذر را در یک سانتی متری خاک مناسب بکارید و در فضای باز و سایه بگذارید.

خرید و فروش یاس هلندی با قیمت مناسب

خرید و فروش یاس هلندی با قیمت مناسبخرید و فروش یاس هلندی با قیمت مناسب در همه گلخانه های ایران انجام می گیرد. در گلخانه ها انواع و اقسام این درختچه ها پرورش داده می شود و با قیمت ارازن تری نسبت به گل فروشی ها به فروش می رسد.

یاس هلندی قرمز یکی از زیبا ترین درختان یاس می باشد که فقط در ایران قابل پرورش می باشد و با قیمت گران تری به سایر کشور ها صادر می شود.

بهترین زمان برای هرس انواع یاس هلندی

بهترین زمان برای هرس انواع یاس هلندیبهترنی زمان برای هرس، بعد از دوره گلدهی می باشد. در این زمان بهتر است تا یک سوم شاخ و برگ های آن را هرس کرده و شاهد رشد مجدد شاخ و برگ ها باشیم.

مرکز عرضه عمده یاس هلندی در ایران

مرکز عرضه عمده یاس هلندی در ایرانتمامی گلخانه های ایران به صورت عمده این گیاه زینتی را به فروش می رساند و در قیمت عمده آن، با فروش بیشتر سود بیشتری نیز عاید باغبان می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما