My MEn خرید عمده انواع کاج نوئل ارزان قیمت در شمال کشور - عباس مفرد

خرید عمده انواع کاج نوئل ارزان قیمت در شمال کشور

یکی از درختان پرفروش در ایام کریسمس کاج نوئل است که در اندازه ها و کیفیت متفاوت به فروش می رسد و درختی همیشه سبز می باشد که اقسام گوناگونی دارد. دارای رشد سریعی است و چوب بسیار محکم و با دوامی دارد. برای خرید عمده کاج نوئل ارزان مراجعه به تولید کننده های گل و گیاه یا سایت های معتبر انتخاب مناسبی است.

خرید عمده انواع کاج نوئل ارزان قیمت در شمال کشور

نکات مهم در نگهداری از کاج نوئل

نکات مهم در نگهداری از کاج نوئلاین گیاه در سال های اول کاشت به آبیاری منظم نیاز دارد و پس از آن هفته ای یکبار باید آبیاری عمیق شود. در روز به میزان 6 ساعت به آفتاب نیاز دارد و هرنوع خاکی از قبیل: رسی، شنی و غیره را به شرط این که زهکشی شده باشد رشد می کند و خاک های اسیدی و خنثی برای آن بهتر است. در برابر سرما مقاوم است و به رطوبت بالایی نیاز دارد.

خرید و فروش عمده کاج نوئل با قیمت مناسب

خرید و فروش عمده کاج نوئل با قیمت مناسبخرید و فروش آن در شرکت های تولیدی گل و گیاه و فروشگاه های اینترنتی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود. در خرید های که به صورت عمده صورت می گیرد قیمت پایین و مقرون به صرفه است و دو طرف معامله سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب می شود.

یکی از روش های خرید آسان و مقرون به صرفه خرید اینترنتی می باشد که مزایای زیادی را به همراه دارد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی شده و بعد از ثبت سفارش، محصول مورد نظر به نشانی مشتری ارسال می گردد و این مراکز امکانات ایده آلی را برای خرید کردن برای مشتریان فراهم کرده اند.

روش های آبیاری از کاج نوئل

روش های آبیاری از کاج نوئلدر دو سال اول باید به صورت منظم آبیاری شود زیرا برای رشد و پایداری آن بسیار مؤثر است و بعد از آن به هفته ای یک بار آبیاری نیاز دارد. آب دادن آن باید متناسب و متعادل باشد به دلیل سطحی بودن ریشه ها از آبیاری زیاد و سطحی امتناع کنید.

در اواخر پاییز می توانید با استفاده از چوب های سخت و در محیطی مرطوب آن
را تکثیر کنید و با توجه به شاخه ای که برای قلمه استفاده کرده اید به صورت
عمودی یا افقی رشد می کند.

مناسب ترین خاک برای کاشت انواع کاج نوئل

مناسب ترین خاک برای کاشت انواع کاج نوئلخاک های مناسب آن عبارتند از: لومی، رسی، شنی و غیره که با خاک زهکشی شده باشد و همچنین خاک اسیدی و خنثی برای رشد بهتر آن مناسب تر است. برای پرشدن شاخه ها هرس کردن شاخه های خشک باید به موقع انجام شود. کوددهی درختان بزرگتر آن هر سه ماه یکبار باید صورت گیرد ولی درختان کوچکتر هر ماه نیاز دارند.

مزایا و معایب نگهداری از کاج نوئل

مزایا و معایب نگهداری از کاج نوئلیکی از معایب آن بیماری ها و قارچ ها می باشد که باید برای پیشگیری از آفات به ویژه در فصل بهار بهتر است آن را با سموم لازم ضدعفونی کنید و از کود تقویت کننده استفاده کنید و در اثر آبیاری زیاد ریشه آن نیز پوسیده می شود. اگر شرایط لازم برای رشد آن فراهم باشد یکی از درختان زیبا و همیشه سبز، با دوام بالا خواهید داشت.

برای کاشت کاج نوئل باید شرایط محیطی مناسب و مرطوبی را فراهم کرده و آبیاری و خاک مورد نیاز را آن را فراهم کنید. از چوب کاج نوئل سبز استفاده زیادی در ساختمان سازی، تولید مبلمان و خمیر کاغذ و صنایع چوبی و غیره می شود و در تجارت چوب نقش بسزایی دارد و سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما