My MEn شرکت عرضه کننده کاج نوئل کریسمس - عباس مفرد

شرکت عرضه کننده کاج نوئل کریسمس

شرکت عرضه کننده کاج نوئل کریسمس ، این درختچه تزئینی را بصورت بذر و نهال با قیمت مناسب و سایز دلخواه مشتری ارائه و بفروش میرساند.

کاج نوئل کریسمس

کاج نوئل کریسمس

کاج نوئل یا کریسمس درختی‌ست تک پایه در مناطق سرد و قطبی با رشد بسیار بالا که به دلیل استفاده آن در جشن کریسمس به یکی از معروفترین انواع کاج تبدیل شده است.
شاخه های این درخت سوزنی و کوتاه و نحوه قرار گرفتن آن منظم و یکدست است. چوب این درخت قیمتی و از لحاظ کاربرد در نجاری وخمیر کاغذ بسیار مورد توجه تجار جهانیست. از دیگر کاربردهای این درخت پرثمر میتوان به میوه آن اشاره کرد.

کاج نوئل کریسمس

نگهداری کاج نوئل کریسمس

درخت کاج را اغلب در دو صورت آپارتمانی و فضای آزاد نگهداری میکنند. این درخت در هر نوع خاکی رشد کرده و در این مورد گیاه حساسی نیست اما با توجه با خاستگاه سردی که دارد، نسبت به سرما مقاوم و در هوای سرد و مرطوب رشد بیشتری دارد.
درخت کاج نوئل در شبانه روز تقریبا به ۶ ساعت آفتاب احتیاج داشته و در صورت کم شدن این تایم، سرعت رشد و گلدهی آن کم خواهد شد.
اگر این گیاه را در فضای بیرونی منزل کاشتید احتیاجی به خرید کو ندارید اما اگر کاجتان آپارتمانیست استفاده از کود بسیار توصیه شده است.

کاج نوئل کریسمس

خرید اینترنتی کاج کریسمس

از انجا که کاج کریسمس رشد خوب و ماندگاری بالایی در آپارتمانها دارد یکی از پرطرفدارترین درختچه های زینتی میباشد. اگر شما هم به گلکاری و ایجاد فضای سبز در حیاط و یا سایر مکان ها علاقه دارید کاج نوئل بهترین و زیباترین پیشنهاد میباشد.
سایت ما بصورت مستقیم با مراکز کاشت این گیاه در ارتباط بوده و با حذف واسطه ها این درختچه را با نازل ترین قیمت به دست شما میرساند. بذر این درخت و همچنین خود درخت کاج نوئل در سایزهای مختلف و با قیمتی مناسب در سایت ما قابل خرید است و در کوتاهترین زمان به دستتان میرسد.

عرضه کاج ‌نوئل

از ویژگی های اصلی درخت کاج مقاومت بالا و تطبیق با هر نوع شرایط آب و هوایی میباشد. این کاج در هر بافت خاکی رشد میکند و به ۶ ساعت آفتاب احتیاج دارد. پس اگر این شرایط حداقل را برای نگهداری یک درخت دارید، حتما کاج زیبای نوئل را در بین انتخاب هایتان قرار دهید.
سایت ما یکی از تخصصی ترین و بزرگترین مراکز کاشت و فروش کاج نوئل است و از آنجا که بصورت مستقیم اقدام به فروش این درختچه ها میکند، قیمت آن بسیار مناسب و بصرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما