My MEn فروشگاه خرید و فروش انواع یاس هلندی با قیمت مناسب در تهران - عباس مفرد

فروشگاه خرید و فروش انواع یاس هلندی با قیمت مناسب در تهران

یاس های هلندی بسیار مقاوم و زیبا می باشند و دارای برگ هایی ضخیم و براق هستند و نسبت به دیگر یاس ها رشد متوسطی دارند. این درختچه قابل هرس و شکل دهی نیز می باشد، بومی هوکایدو این گیاه در کشور ژاپن می باشد. گل های سفید و معطر این گیاه در فصل خرداد ماه چشم به این جهان گشوده و باعث زیبایی طبیعت خداوند می گردند. از معدود درختچه هایی می باشد که در برابر بی آبی مقاوت می نماید، این گیاه را می توان در حیاط خلوت یا دور از چشم برای پر کردن باغچه ها کاشت. این گیاهان در طراحی های زیبا و جلوی چشم ویلا ها نیز به استفاده می رسند. این درختچه با هفته ای یک بار آبدهی سیراب می گردد و از معدود گیاهانی می باشد که برگ های آن به نور خورشید مقاوم می باشد. فروشگاه یاس هلندی در سراسر کشور یافت می شود. 

فروشگاه خرید و فروش انواع یاس هلندی با قیمت مناسب در تهران

خرید و فروش یاس هلندی درجه یک در تهران

خرید و فروش یاس هلندی درجه یک در تهران در سایت ها آن انجام می گردد. یاس هلندی درجه یک نسبت به درجه دو و درجه سه آن ها بسیار زیباتر می باشد. قیمت یاس های درجه یک نسبت به دیگر نوع های آنان گران تر می باشد. مراکز بسیار هستند که در ایران مشغول به پرورش یاس های هلندی می باشند البته نوع بومی این گیاه که در کشور ژاپن می باشد بسیار گران تر از یاس های هلندی تولید شده در ایران می باشد. 

 این گیاه زیبا به دلیل این که هم در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و هم نسبت به دیگر درختچه ها تزیینی به آب کمتری نیاز دارد، طرفداران بسیار نیز دارد. یاس های هلندی در نمایشگاه های فروش گل های زینتی زیبایی خود را شدیدا به رخ می کشند و نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب می نمایند از این رو طرفداران آن روز به روز افزایش می یابد. 

بهترین گلدان برای پرورش یاس هلندی

بهترین گلدان برای پرورش یاس هلندیبهترین گلدان برای پرورش یاس هلندی، گلدان هایی می باشند که هم از لحاظ حجم و اندازه بزرگ می باشند. برای کاشت یاس هلندی ابتدا به اندازه گلدان نگاه می اندازیم و بوته ای متناسب با گلدان تهیه می نماییم، البته این گیاه به زودی رشد می کند پس از ابتدا بهر است گلدان بزرگ و جادار برگزینیم. یاس های هلندی بسیار برای تزیینات حیاط و باغچه مناسب می باشند، با کاشتن این گیاهان در داخل گلدان ها می توانیم زیبایی آنان را چند برابر کنیم و در هر مکانی که می خواهیم قرار دهیم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما