My MEn فروشگاه کاج نوئل منحصر به فرد - عباس مفرد

فروشگاه کاج نوئل منحصر به فرد

کاج نوئل یک درخت پر رشد است که به واسطه ی کریسمس به یک درخت منحصر به فرد تبدیل شده است. برای کریسمس شما میتوانید این درخت را از فروشگاه کاج نوئل تهیه کنید.

فروشگاه کاج نوئل

فروشگاه کاج نوئل

کاج نوئل درختی است که به واسطه ی کریسمس به یکی از معروفترین کاج ها در دنیا تبدیل شده است. تمامی گونه های این درختچه یک پایه میباشند، این تک پایه بودن به این معناست که مخروط های نر و ماده روی همان درخت، ولی شاخه های جدا تشکیل میشود.
همان طور که گفتیم این درخت، یک درخت چوب ده نیز هست و از چوب این درخت در تهیه چوب های الواری، نجاری، ساختمان سازی و مبل سازی و در تولید خمیر کاغذ استفاده می شود.

فروشگاه کاج نوئل

انواع فروشگاه کاج نوئل

همان طور که گفتیم شما میتوانید انواع درخت کاج نوئل را از فروشگاه های کاج نوئل تهیه کنید. اما تفاوت خرید در هر فروشگاه با فروشگاه بعدی با یکدیگر در این است که بعضی از فروشگاه ها تنها محل خرید و فروش کاج های نوئل بوده و برخی دیگر علاوه کاج نوئل، وسایل دیگر مربوط به کریسمس را برای خرید ارائه میدهند.
خب طبیعتا خرید این مدل درخت ها، آن هم از نوع منحصر به فردش، اط فروشگاه هایی که منحصرا کارشان خرید و فروش درخت های کاج است، خیلی خیلی بهتر خواهد بود.
در برخی موارد نیز شما میتوانید کاج مورد علاقه تان را فروشگاه های آنلاین درخت کاج نوئل تهیه نمایید.

فروشگاه کاج نوئل

روش های نگهداری کاج نوئل

  •  آبیاری: آبیاری این گیاه بسیار جالب است. به طوریکه در دو سال اول این گیه به صورت روزانه به آبدهی نیاز دارد و بعد از دوسال، کاغذ باليغ: این کاغذ عموما در شهر پکن ساخته میشود و از جهت مرغوبیت در سطح بسیار بالای قرار دارد. اکثر کتب تاریخی و نفیس و همچنین اوراق خطی ارزشمند ایرانی بر روی کاغذ بالیغ نوشته و ثبت شده اند.
  • آبیاری هفته ای دوبار کافیست.
  • نور: برای این که این گیاه رشد خوبی داشته باشد، شش ساعت آفتاب در روز برای آن کافیست.
  • خاک: این گیاه در هر نوع بافت خاک اعم از شنی، رسی، لومی و … قادر به زندگی و نمو است. اما شرط رشد خوب آن این است که خوب زهکشی شود. اما خاک های خنثی تا اسیدی برای این گیاه ارجع است.
  • دما: همه میدانیم که کاج به سرما مقاوم است و هوای خنک و رطوبت بالا از علایق این گیاه زمستانیست.
  •  هرس: برای رسد این گیاه کافیست که سر شاخه های سبز را کمی هرس کنید تا برگ زایی انجام شود. همچنین شاخه های خشک باید به کل از بین بروند.
  • تغذیه: از آنجایی که درخت های بزرگ ریشه های عمیق تری دارند، هر سه ما یکبار کود دهی کافیست، اما برای درختان جوان سه الی چهار بار در ماه نیاز است.

کاج نوئل درختی صنعتی و زینتی است. استفاده های متعددی از آن در صنایع چوب و صنایع سلولزی آن را به یک درخت اقتصادی تبدیل کرده است. علاوه بر این موضوع، شمایل زینتی که دارد نیز برای این درخت وجه اقتصادی زیادی فراهم کرده است. بنا بر دلایل گفته شده، خرید و فروش این کاج ها در فروشگا های خاص و منحصر به خودشان، یک شغل پر درآمد محسوب میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما