قیمت یاس هلندی بزرگ در واحد های تولیدی مازندران بسیار ارزان تر از بازار گل و گیاهان زینتی می باشد.
شما نیز می توانید جهت خرید و فروش عمده ، از طریق تماس با مشاوران ما در واحد فروش ، لیست قیمت یاس هلندی بزرگ
را دریافت نمائید.
یقینا با داشتن قیمت یاس هلندی بزرگ می توان به راحتی نسبت به خرید و فروش این محصول اقدام نمود

یاس هلندی بزرگ

قیمت یاس هلندی بزرگ یاس هلندی به دلیل استحکام بالای تنه هایش به راحتی می تواند مانند سایر درختان به رشد و نمو خود در طبیعت ادامه دهد.
از مهم ترین ویژگی های درختچه یاس هلندی می توان به قابلیت هرس پذیری بسیار بالای این گیاه اشاره کرد.
داشتن این خصوصیت باعث می شود تا باغبان ها در امر پرورش، به راحتی بتوانند شکل مورد نظر را طبق سلیقه بازار بر روی یاس هلندی اجرا کنند
همچنین، قابلیت هرس بذیری بالا تاثیر مستقیمی بر روی قیمت یاس هلندی بزرگ دارد.

تولید یاس هلندی بزرگ

قیمت یاس هلندی بزرگ

تولید یاس هلندی بزرگ به چند سال زمان نیاز دارد که هرکدام از آنها می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت یاس هلندی بزرگ داشته باشد.
در ادامه به ذکر مهمترین مراحل انجام کار می پردازیم:

  1. تکثیر یاس هلندی:
    این مرحله اولین قسمت از تولید یاس هلندی می باشد که قلمه ها در  خزانه با خاک مناسب نشا می شوند و پس از گذشت چند ماه نشاها ریشه دار شده و شروع به جوانه زنی می کنند.
  2. کاشتن نشا یاس هلندی در گلدان:
    به دلیل فشرده و نزدیک بودن نشاها، آنها را نمی توان به مدت بیش از یک سال در خاک خزانه نگهداری کرد، از طرف دیگر نشا ها در بدو جوانه زنی بسیار ریز هستند و قابلیت کاشتن در زمین پرورش یاس هلندی بزرگ را ندارند.
    از این رو نشاها را در گلدان شماره 4 یا 7 کاشته و به مدت 2 سال از آن مراقبت می نمایند، که این کار، خود یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت یاس هلندی بزرگ می تواند باشد.
  3. وارد کردن گیاه به زمین جهت پرورش:
    پس از اینکه ارتفاع یاس هلندی به 1 تا 2 متر رسید، داخل زمین جهت پرورش نهایی کاشته می شود.
    در این مرحله حضور یک باغبان حرفه ای بسیار لازم است تا آبیاری، کود دهی، سمپاشی، هرس، وجین و بسیاری دیگر از امور را به خوبی انجام دهد و در نتیجه قیمت یاس هلندی بزرگ با کمترین هزینه به دست مشتری برسد.
  4. جدا سازی نهایی یاس هلندی بزرگ از زمین و کاشتن در گلدان:
    این مرحله پایانی می باشد که در آن باغبانانی که تخصص در جدا سازی نهال از زمین دارند و به اصطلاح به آنها نهال کن میگویند شروع به جدا کردن یاس هلندی از زمین کرده تا وارد گلدان های سایز بزرگ کنند.
    تمام این مراحل در قیمت یاس هلندی بزرگ تاثیر مستقیم داشته و هرچه تولید تخصصی تر صورت پذیرد در دست آخر قیمت یاس هلندی بزرگ ارزان تر به دست مشتری خواهد رسید.

قیمت یاس هلندی بزرگ

قیمت یاس هلندی بزرگ

اصولا همه ما به خوبی می دانیم که قیمت یاس هلندی بزرگ در تولیدی های استان مازندران بسیار ارزان تر از بازار گل و گیاهان زینتی کلان شهر های سراسر کشور می باشد.
پس اگر مایل به دانستن قیمت یاس هلندی بزرگ هستید می توانید از طریق تماس با مشاوران ما در واحد فروش از آخرین اخبار مربوط به بازار گل و گیاهان زینتی قرار بگیرید.
یقینا چند دقیقه مشاوره برابر است با دریافت چندین سال تجربه.