My MEn سایت فروش شمشاد طلایی - عباس مفرد

سایت فروش شمشاد طلایی

شمشاد طلایی به قدری گیاه زیبا و جذابی است که خرید و فروشش به عرصه فروش اینترنتی نیز کشیده شده و هم اکنون سایت هایی در زمینه فروش شمشاد طلایی در حال فعالیت هستند.

شمشاد طلایی

فروش اینترنتی شمشاد طلایی

شمشاد طلایی ازدسته گیاهان معروف و محبوب است که برای جلوه بخشیدن به محیط خانه،حیاط و یا باغ مورد استفاده قرار می گیرد.
این گیاه را نیز به دو روش حضوری و اینترنتی می توان تهیه نمود که در هر دو صورت ما باید دقت لازم را داشته باشیم تا نوع اعلا این گیاه را تهیه کینم.مشابه های شمشاد طلایی بسیار زیاد هستند پس حدالامکان از یک فروشنده حرفه ای خرید خود را انجام دهید و یا برای اطمینان بیشتر خرید اینترنتی را انتخاب نمایید.
چون هنگام خرید اینترنتی ما با یک فروشگاه حرفه ای رو به رو هستیم که عمدتا خودشان وارد کننده این نوع گل و گیاهان هستند و ما با دریافت مشاوره قبل از خرید، محصول خود را ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل می گیریم.

شمشاد طلایی

خصوصیات شمشاد طلایی

این گیاه  از آن دست گیاهانی است که علاوه بر مقاومت درست و سازگار بودن آن با طبیعت، در تمام طول سال مقاومت بسیار بالایی دارد.
این گونه شمشاد ها در شما کشور به صورت متداول دیده می شود و دارای تلفیقی از رنگ های سبز و زرد می باشد.
گونه ژاپنی این گیاه ارتفاعش به 4 متر نیز می رسد.این گیاه دارای میوه هایی نیز هست که بسیار کوچک هستند و از آن ها نهایت رنگ سیاه در می آید.مهم ترین موضوع در مورد شمشاد نگه داری آن خارج از آپارتمان در تابستان و داخل خانه در زمستان است.
شمشاد طلایی به نور متوسط تا زیاد احتیاج دارد و سعی کنید آن را مقابل نور کامل خورشید قرار دهید.

شمشاد طلایی

شرایط نگه داری شمشاد طلایی

این گیاه به نور متوسط تا زیاد احتیاج دارد.آبیاری شمشاد باید به صورت مداوم انجام پذیرد و خاک این گیاه نیز باید همیشه مرطوب باشد.
رطوبت این گیاه باید بین 50 تا 70 درصد باشد و خاک این گیاه باید به خوبی زهکشی شده باشد.
همچنین به مقدار 5 گرم در لیتر کود احتیاج دارد.
در کل شمشاد طلایی زیاد گیاه پر توقعی نیست ولی سیر نگه داری آن کمی مشکل به نظر می رسد. سعی داشته باشید پس از خرید این گیاه از افرادی آگاه مشورت لازم را بگیرید و تک تک نکات مورد نظر را برای نگهداری این گیاه رعایت کنید تا نتیجه ایده آل حاصل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما