My MEn خریدار انواع آگاو زینتی - عباس مفرد

خریدار انواع آگاو زینتی

از زیبایی ها و خواص کم نظیر گیاه آگاو هر چه گوییم کم است. اگر شما خریدار انواع آگاو زینتی هستید در این قسمت با ما همراه باشید.

آگاو زینتی

ویژگی های آگاو زینتی

اصالت آگاو زینتی به کشور های آمریکای جنوبی بر میگردد و در مکزیک نیز شاهدش هستیم. آگاو گیاهیست که به نور مستقیم خورشید احتیاج دارد و رشد آن نهایت یک و نیم متر است.
در گرما مقاومت خوبی دارد اما در روز های سرد سال بسیار آسیب پذیر است. آگاه زینتی در مرتبا باید آبیاری نمود اما مقاوتش در خشکی تحسین برانگیز می باشد.
توزیع بومی آگاو به کشور های جنوب آمریکای جنوبی و همچنین مکزیک برمیگردد.خاکی که در آن آگاو رشد می کند باید به خوبی زهکشی شده باشد و همچنین در آن خاک باید همراه با کمپوست کشت شود.

آگاو زینتی

مصارف زینتی آگاو

گیاه آگاو خاصیت بسیار دارد به خصوص در علم پزشکی می تواند معجزاتی را به عمل بیاورد. از بهبود درد شدید دندان و چشم گرفته تا قاعده آور بودن و التیام زخم عمیق و تب.
اما آگاو به دلیل ظاهر زیبایش کاربرد زینتی نیز دارد و در داخل منزل، حیاط و باغ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
برگ های سوزنی شکل آگاو بسیار جذاب هستند و به خصوص در هنگام تابش مستقیم نور رنگ قشنگی پیدا می کنند.

آگاو زینتی

بخت بلند همسایگان آگاو!!

واقعیت این است که انسان هایی که در زادگاه آگاو زندگی می کنند از بافت گیاه برای درست کردن غذا، طناب، ریسمان، لباس های بسیار با دوام، کف پوش و صندل و …..استفاده می کنند.
که این ها هم از خواص عجیب این گیاه است. خواص درمانی آن هم که جای خود دارد و فقط دو نمونه آن این است که خوردن مغزش به سرعت تب را بهبود می بخشد و شیره آن باعث التیام زخم های عمیق می شود.
خرید آگاو زینتی

گیاه آگاو زینتی را فقط از گلخانه ها و گل فروشی های بسیار معتبر و لوکس تهیه کنید. پرورش آگاو کار هر کسی نیست و ممکن است گیاهی که به شما فروخته می شود هیچ ربطی به خود آگاو نداشته باشد و فقط ظاهرش به آه شبیه باشد و شما نیز از همه جا بی خبر شیره یا مغز آن گیاه را به بهانه بهبود تب یا زخم استفاده نمایید و باعث ضرر های جبران ناپذیر گردد.
پس در خرید خود دقت لازم را داشته باشید و بدانید که هر گیاهی با برگ های سوزنی شکل آگاو نیست!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما