قیمت فروش برگ بو در این مرکز تولیدی با کمترین میزان به بازار روز ارائه می گردد.
شما بازاریان و مشتریان عزیز می توانید جهت کسب قیمت فروش برگ بو هم اکنون با مشاوران ما تماس بگیرید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما درخصوص نحوه خرید اینترنتی و قیمت فروش برگ بو و همچنین نحوه ارسال بار به هر کجا از ایران هستند.

برگ بو

قیمت فروش برگ بوبرگ بو گیاهی است که بومی کشور های جنوب اروپا و سواحل شمال دریای مدیترانه می باشد. برگ های آن به صورت بیضی شکل بوده و از لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی به برگ های درخت بلوط دارد.
وجود خواص فراوان درمانی موجب شده تا مردمان قدیم از زمان های بسیار دور از این گیاه هم در غذا و هم به عنوان دارو استفاده های بسیار زیادی کنند.
از دیگر ویژگی های درخت برگ بو عدم خزان در فصل پائیز می باشد که همین امر موجب می گردد تا درختان برگ بو در تمام طول سال همواره سرسبز باشند.
ارتفاع این گونه از درختان در مناطق معتدل بین 8 تا 10 متر و در مناطق گرمسیری تا 20 متر نیز می رسد.

برگ بو در ایران

قیمت فروش برگ بوتاریخچه برگ بو در ایران از دوره قاجاریه آغاز می شود.
گفته می شود در زمان بازگشت ناصرالدین شاه از اروپا وی تعدادی نهال برگ بو به ایران وارد می کند و دستور به کاشت آنها در باغ کاخ گلستان می دهد. پس از او مظفرالدین شاه نیز نسبت به تکثیر و پرورش این گیاه با ارزش اهتمام ورزیده و او هم دستور می دهد تا برگ بو را در محوطه سایر کاخها کشت کنند.
بدین ترتیب درخت برگ بو در باغ های دربار از جایگاه ویژه ای برخوردار شد.
در دوران پهلوی با گسترش فرهنگ ویلا نشینی به سبک غربی در شمال کشور، پایتخت نشینان نهال های برگ بو را با خود به مناطق شمال آورده تا اولین ورود گیاه برگ بو به این صورت رقم بخورد.
هنوز هم با گذشت سالیان زیاد از آن زمان درختان تنومند برگ بو را در ویلاهای قدیمی شمال می توان یافت که بیش از 7 دهه از عمرشان می گذرد و همچنان راست قامت ایستاده اند.

خواص برگ بو

قیمت فروش برگ بوهمانطور که در ابتدای این مقاله بیان شد گیاه برگ بو دارای خواص و منافع فراوانی است که در ادامه به ذکر برخی از مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

  • برگ بو سرشار از ویتامین C
    این ویتامین در دفع رادیکالهای آزاد نقش بسیار موثری داشته و به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند.
  • حفاظت از قلب
    برگ بو با داشتن موادی همچون سالیسیلات هاست و مقادیر زیادی کافئیک اسید، موجب تقویت قلب و عروق و همچنین جلو گیری از سکته قلبی می شود.
  • کاهش قند خون
    تحقیقات نشان می دهد برگ بو به خاطر آنتی اکسیدان‌هایی که دارد موجب ترشح انسولین طبیعی در بدن می شود و در درمان دیابت نوع 2 کمک بسیار موثری می کند.
  • درمان درد های موضعی و مفصلی
    روغن برگ بو با داشتن مواد ضد التهابی در درمان درد های موضعی و درد مفاصل تاثیر بسیاری دارد.
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
    وجود مواد آنتی باکتریال و ضدالتهابی در برگ بو موجب درمان سرماخوردگی و جلوگیری از شیوع بیماری های مسری مانند آنفولانزا می شود.
  • تقویت سیستم گوارش
    طبق گزارش محققان استفاده برگ بو در غذا موجب کاهش سوزش معده، از بین بردن نفخ شکم و به درمان سوء هاضمه کمک بسیار زیادی می کند.
  • پیشگیری از سرطان
    برگ بو با داشتن مقادیری کافئیک اسید، کریستین و آنتی اکسیدان موجب جلوگیری از شیوع و تکثیر سلولهای سرطانی می شود که در درمان این گونه بیماری ها تاثیر فراوانی دارد.
  • تقویت پوست و مو
    برگ بو با داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار مهم موجب جوان سازی پوست شده و همچنین استفاده از آب جوشیده آن بر تقویت پیاز مو غیر قابل انکار است.

گفتنی است که ما در بالا تنها بخش بسیار کوچکی از خواص و مزایای استفاده از برگ بو را بیان نمودیم و عنوان کردن تمام آنها در این مبحث نمی گنجد.
بدیهی است که تحقیقات موسسات علمی بر روی این گیاه با ارزش همچنان ادامه داشته و در آینده ای نزدیک خبر های جدید تری در خصوص فواید برگ بو خواهیم شنید.

نحوه کاشت و پرورش برگ بو

قیمت فروش برگ بوبهترین و آسان ترین راه تکثیر برگ بو استفاده از روش کشت بذر می باشد.
کشت بذر برگ بو در تیراژ بالا همه ساله موجب کنترل قیمت فروش برگ بو در بازار خواهد شد. از این رو تولید کننده گان به صورت مداوم و پیوسته نسبت به انجام این کار مبادرت می ورزند.
تکثیر و پرورش برگ بو طبق مراحل زیر انجام می گردد:

  • بذر مناسب برگ بو
    برای تکثیر برگ بو ، بذر ها باید کاملا رسیده وبه رنگ سیاه باشند. بهترین زمان جهت برداشت بذر ها در مهر ماه هر سال است که پس از چیدن باید در کیسه پارچه ای نخی و در جای خشک  و خنک نگهداری شود.
  • زمان مناسب جهت کشت بذر برگ بو
    زمان مناسب جهت کشت بذر ها در اسفند ماه می باشد زیرا پس از آن زمان هوا کم کم رو به گرما رفته و بذر ها قادر به جوانه زنی می شوند.
  • تهیه خزانه برای برگ بو
    برای تهیه خزانه بهتر است تااز خاک برگ به همراه ماسه و کود گاوی استفاده شود.
  • آبیاری خزانه برگ بو
    باید دقت نمود تا خاک خزانه همواره مرطوب باشد. برای این منظور بهتر است هر هفته بین دو تا پنج بار، بسته به میزان تبخیر آب ، آبیاری انجام شود.
  • نور خزانه برگ بو
    اصولا نشا ها در طول یک سال اول رشد خود نیاز زیادی به نور مستقیم خورشید ندارند اما بهتر است در طول روز بین 2 تا 4 ساعت در برابر نور مستقیم خورشید قرار بگیرند.
  • زمان جدا سازی نشا برگ بو از خزانه 
    در ماه مهر می توان نشا ها را از خزانه دا نمود و هر کدام را بصورت تکی در گلدان سایز 3 و یا چهار قرار داد.

کاشت و پرورش برگ بو در شمال ایران

قیمت فروش برگ بوطی چند دهه اخیر با افزایش میزان آگاهی مردم کشور عزیزمان ایران نسبت به خواص و فواید استفاده از برگ بو ، در بازار گیاهان دارویی تقاضا برای دریافت قیمت فروش برگ بو افزایش چشمگیری داشت.
از این رو باغداران و کشاورزان شمال کشور جهت بهره بردن از این بازار پر سود اقدام به کاشت و پرورش نهال های برگ بو در نقاط مختلف باغ های خود نمودند.
با انجام این کار میزان تولیدات برگ بو تازه افزایش یافته و قیمت فروش برگ بو در بازار گیاهان دارویی هماهنگ با عرضه و تقاضا شد.
بدین صورت تولید کننده گان برگ بو در شمال کشور توانستند نقش بسیار موثری در تعیین قیمت فروش برگ بو خشک کشور داشته باشند.

تولید عمده برگ بو خشک

قیمت فروش برگ بواز زمانی که برگ های تر و تازه برگ بو از روی درختان چیده شوند تا هنگامی که به دست مشتریان برسد ممکن است روزها و هفته ها به طول بیانجامد که این امر موجب خرابی و از بین رفتن برگ های این گیاه با ارزش می شود.
برای جلوگیری از کاهش کیفیت و رضایت مشتری تمامی برگ ها می بایست پس از چیده شدن ، خشک شوند.
خشک کردن برگ بو در این واحد تولیدی با استفاده از به روز ترین دستگاه های خشک کن صورت می پذیرد تا موجب شود شما مشتریان عزیز برگ بو با با بهترین کیفیت خریداری کنید.
استفاده از دمای مناسب و کنترل زمان در خشک کردن این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

تاثیر بازار در قیمت فروش برگ بو

قیمت فروش برگ بوشما همکار گرامی در بازار گیاهان دارویی بسیاری از کلان شهر های ایران از جمله تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، شیراز و بسیاری از دیگر نقاط دور و نزدیک قیمت فروش برگ بو را می توانید دریافت نمائید.
تولید کننده گان برگ بو خشک در شمال کشور با تولید این محصول در تناژ بالا قادر اند تا نیاز سالانه بازار گیاهان دارویی به برگ های بو را تامین نمایند.
اگرچه ممکن است که قیمت فروش برگ بو در بسیاری از کلان شهر ها کمی متفاوت از یکدیگر باشد اما در کل اختلاف بسیار زیادی ندارد زیرا تمامی بازاریان جهت خرید عمده و استعلام قیمت فروش برگ بو از طریق مبادی تولیدی شمال کشور اقدام می نمایند.
از طرفی دیگر مشتریان عمده برگ بو بخوبی می دانند که در کل کشور ، مناسب ترین قیمت فروش برگ بو را می توانند از تولید کننده گان برگ بو خشک شمال کشور دریافت نمایند.

حضور واسطه ها در تعیین قیمت فروش برگ بو

قیمت فروش برگ بومتاسفانه در این بین واسطه ها در بازار گیاهان دارویی هم نفوذ پیدا کرده اند و با دلال بازی بر قیمت فروش برگ بو بسیار افزوده اند.
مسلما” قیمت فروش برگ بو که شما در شهر های خود از بازار دریافت میکنید چند برابر قیمت تولیدی می باشد.
اما به کمک دنیای اینترنت و گسترش فضای مجازی، تولید کننده گان و مشتریان اصلی توانسته اند با کنار زدن تمامی واسطه ها نرخ اصلی قیمت فروش برگ بو را به صورت مستقیم از تولید کننده بخواهند.
مطمئن باشید وقت آن رسیده که شما هم همین الآن می توانید با ما تماس بگیرید تا از به روز ترین قیمت فروش برگ بو در تولیدی ما آگاه شوید.

قیمت فروش برگ بو

قیمت فروش برگ بوشما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطاعات بیشتر درخصوص قیمت فروش برگ بو هم اکنون از طریق تماس تلفنی با مشاوران ما در واحد فروش ارتباط بگیرید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص نحوه تعیین قیمت فروش برگ بو در این تولیدی و همچنین مراحل خرید اینترنتی و ارسال بار به به مقصد شما عزیزان می باشند.

مطمئنا چند دقیقه مشاوره در خصوص قیمت فروش برگ بو برابر است با دریافت چند سال تجربه.