فروش عمده زاموفیلیا با بهترین کیفیت و قیمت ارزانتر از بازار گل .
خرید و فروش عمده زاموفیلیا به دلیل حجم بالای معاملات موجب تخفیف های ویژه ای برای مشتریان می شود.
شما نیز جهت انجام خرید و فروش عمده زاموفیلیا که به آن زامیفولیا نیز گفته می شود، هم اکنون با مشاوران ما در واحد فروش تماس حاصل نمائید.

زاموفیلیا

فروش عمده زاموفیلیا

زاموفیلیا که در دنیا آن را با نام علمی Zamioculcas zamiifolia  میشناسند و در زبان انگلیسی نامش را Zanzibar gem نهاده اند بومی کشور های شرقی قاره آفریقا می باشد.
این گیاه که در 200 سال پیش کشف شده و از مهمترین نکاتی که موجب شهرت جهانی اش شد این بود که برای نگهداری در فضای منزل به دور از نور خورشید به راحتی میتواند به حیات خود ادامه دهد.
از دیگر مزیتهای زاموفیلیا که باعث محبوبیتش شده این است که تا چند ماه بدون آبیاری به رشد خود ادامه می دهد. زیرا قادر است در ریزوم ها یا همان غده های خود آب را به صورت ذخیره نگهداری کند.
این دو مورد از مهم ترین عواملی هستند که سبب شده است تا بسیاری از طرفداران گل و گیاهان زینتی نظرشان را به سمت گیاه زاموفیلیا جلب کنند.
تا اینجا دانستیم که زاموفیلیا در شرایط نامساعد منزل، گیاهی بسیار مقاوم می باشد.
با ما همراه باشید تا در ادامه در خصوص فروش عمده زاموفیلیا بیشتر به بحث بپردازیم.

زاموفیلیا در ایران

فروش عمده زاموفیلیا

طی سالیان اخیر فروش عمده زاموفیلیا در کشور ما نیز رشد روز افزونی داشته است.
گیاه زاموفیلیا با تمام سادگی اش همیشه زینت بخش منازل و دفاتر اداری در ایران بوده و مردم ما نیز علاقه خاصی به نگهداری و پرورش این گیاه از خود نشان داده اند.
رشد روز افزون آپارتمان نشینی و مشغله های کاری سبب شده تا مردمان کشور ما هم از طبیعت دور بمانند و هم شرایط لازم برای پرورش و نگهداری هر گیاهی را در محیط زندگی شان نداشته باشند.
همانطورکه بیان نمودیم گیاه زاموفیلیا در چنین شرایطی یکی از بهترین گزینه ها است تا در شرایط سخت رسیدن به نور خورشید و آبیاری با فاصله زمانی زیاد در هر منزلی، زینت بخش خانه ها باشد.
به همین سبب است که تولید و فروش عمده زاموفیلیا در ایران نیز از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

زاموفیلیا عمده در بازار

فروش عمده زاموفیلیا

مراکز تولیدی با فروش عمده زاموفیلیا همواره نیاز بازار گل و گیاهان زینتی را تامین میکنند.
تولید کننده گان همه ساله صدها هزار گلدان از این گیاه آپارتمانی را پرورش داده و روانه بازار می کنند تا به دست مشتریان برسد.
در اینجا به اهمیت فروش عمده زاموفیلیا پی می بریم، زیرا غرفه داران و صاحبان نمایشگاه های گل در این صورت می توانند سود بسزایی را از سهم خرید و فروش عمده زاموفیلیا را از آن خود کنند.

روش تکثیر عمده زاموفیلیا

فروش عمده زاموفیلیا
خرید نشا زاموفیلیا

پیش مقدمه فروش عمده زاموفیلیا ، تکثیر زاموفیلیا در تیراژ انبوه است.
همانطور که بسیاری از همکاران گرامی مستحضر هستند، گیاه زاموفیلیا با سه روش ساقه، برگ و ریزوم ها قابل تکثیر می باشد.
اما به دلیل اینکه حفظ گیاه مادری از اهمیت خاصی برخوردار می باشد، اصولا از ساقه و برگ ها جهت تکثیر عمده زاموفیلیا بهره گرفته می شود.
برای انجام این کار برگ ها را از گیاه مادری جدا کرده و اجازه می دهند بین دو تا سه روز در هوای آزاد بمانند.
با انجام این کار سطح مقطع بریده شده پینه بسته و از بروز هرگونه قارچ و سایر بیماری ها به داخل بافت نشا جلوگیری می شود.

فروش عمده زاموفیلیا

سپس قلمه ها را وارد خزانه که از قبل با خاک برگ کامل آماده شده است وارد میکنند. پس از عملیات نشا، آنها را برای اولین بار آبیاری می کنند.
مدت زمان غده دار شدن نشا ها بین 2 الی 3 ماه است که گلخانه داران در طول این مدت باید مراغب باشند تا همیشه خاک خزانه را مرطوب نگاه دارند.
پس از اتمام این مرحله می توان نشا ها را وارد گلدان نموده و شاهد روئیدن برگ های جدید از آن بود.

نیازمندی های زاموفیلیا

فروش عمده زاموفیلیا

یقینا قبل و بعد از فروش عمده زاموفیلیا باید از نحوه پرورش آن آگاهی لازم را داشت تا بتواند به بهترین شکل ممکن به رشد و نمو خود ادامه دهد.
در ادامه به مهمترین نیازمندی های این گیاه می پردازم تا مشتریان محترم پس از خرید و فروش عمده زاموفیلیا با مشکلی مواجه نشوند:

  • نور: از مهمترین ویژگی های گیاه زاموفیلیا مقاومت این گل در برابر سایه است.
    همانگونه که ذکر شد گیاه زاموفیلیا در سایه نیز به راحتی می تواند به رشد خود ادامه دهد اما نکته قابل توجه این است که اگر زاموفیلیا را در برابر نور ملایم خورشید قرار دهیم موجب سرعت دادن به رشد، قوی تر شدن این گیاه و حتی شاهد گل دهی آن می شویم.
  • دما: بهترین دما برای پرورش زاموفیلیا بین 24 تا 32 درجه سانتی گراد می باشد.
  • آبیاری:از دیگر ویژگی های مهم این گیا که باعث رونقدر خرید و فروش عمده زاموفیلیا در بازار شده است نیاز کم به آبیاری می باشد.
    ریزوم های زاموفیلیا خاصیتی دارند که همواره آب را در خود ذخیره نگاه داشته و گیاه را با آن تغذیه می کنند.
    پس بنابراین برای انجام آبیاری باید دقت نمود تا خاک گلدان کاملاخشک شده باشد.
    لازم به ذکر است که آبیاری بیش از حد موجب پوسیدگی ریزوم ها و در نهایت خشک شدن کل گیاه خواهد شد.
  • خاک: بهترین خاک برای پرورش راموفیلیا خاک برگ می باشد تا این گیاه بتواند به راحتی ریشه زایی کند.
  • کود: در زمان پرورش زاموفیلیا میتوانید از کود های 20 20 20 و فسفر استفاده کنید. همچنین کود های پتاس دار نیز برای رشد زاموفیلیا مفید هستند.
  • زمان تعویض گلدان: هرچه قدر که زاموفیلیا در گلدان کوچکتری به رشد خود ادامه دهد سبب می شود تا رشد ساقه و برگ هایش بیشتر باشد. بنابراین بهترین زمان تعویض گلدان زاموفیلیا وقتی است که ریشه های این گیاه از انتهای گلدان بیرون زده باشد.

فروش عمده زاموفیلیا

فروش عمده زاموفیلیا

شما همکار گرامی جهت خرید و فروش عمده زاموفیلیا می توانید از طریق ارتباط با مدیریت فروش نسبت به خرید این محصول اقدام نمائید.
مشاوران ما آماده پاسخگوئی به تمامی سوالات شما در خصوص فروش عمده زاموفیلیا می باشند.
همچنین شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما از آخرین اخبار مربوط به لیست قیمت فروش عمده زاموفیلیا در تمامی سایز ها آگاهی یابید.