My MEn قیمت شمشاد طلایی عمده چقدر است؟ آیا از لیست قیمت خرید و فروش شمشاد طلایی سطل 3 و سطل 4 با خبرید؟

قیمت شمشاد طلایی عمده چقدر است؟ آیا از لیست قیمت خرید و فروش شمشاد طلایی سطل 3 و سطل 4 با خبرید؟

قیمت شمشاد طلایی سطل 3 و سطل 4 در زمستان 98 اعلام گردید.
ارسال رایگان شمشاد طلایی به سراسر ایران.
ارائه لیست قیمت خرید و فروش گل شمشاد طلایی در تهران ، اصفهان و سایر شهر های ایران با توضیحات کامل.
ما مفتخریم تا با کشت و پرورش درخت شمشاد طلایی آخرین قیمت شمشاد طلایی به روز را خدمت شما هم میهنان اطلاع رسانی کنیم.

تولید شمشاد طلایی

قیمت شمشاد طلایی

از دیرباز شمال کشور به عنوان مهد تولید شمشاد طلایی در کشور شناخته می شد.
به همین سبب قیمت شمشاد طلایی متاثر از بازار شمال ایران است. شهر های شمالی ایران با داشتن آب و هوای بسیار مناسب مستعد تولید و عرضه شمشاد طلایی به صورت عمده به سراسر ایران می باشند.
اما در این بین یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان مربوط به قیمت شمشاد طلایی در بازار می شود.
بازار گل و گیاهان زینتی به دلیل نداشتن صنف تولید کننده گان سبب شده تا قیمت شمشاد طلایی به صورت توافقی ما بین تولید کننده و مشتری به نتیجه برسند. اما گاها مشاهده می گردد برخی از افراد از این خلا سواستفاده کرده و قیمت شمشاد طلایی را با بهای گزافی به بازار ارائه می نمایند.
در اینجا ما قصد داریم به برسی تمام جوانب اقتصادی قیمت خرید و فروش شمشاد طلایی بپردازیم.

قیمت شمشاد طلایی

قیمت شمشاد طلایی

جدول و نمودار فوق نشان دهنده لیست آخرین قیمت شمشاد طلایی در واحد های تولیدی شمال کشور می باشند.
در این قسمت قیمت ها با تمام سایز های گلدان به نمایش گزاشته شده است.
نکته جالب توجه اینکه نمودار قیمتها پله کانی نبوده بلکه صعودی می باشد به دلیل اینکه حجم عمده سفارشات شمشاد طلایی در سایزهای سطل 3 و سطل 4 بوده که به همین سبب اکثر تولید کننده گان راغب به فعالیت در همین اندازه از بوته شمشاد طلایی هستند.
از دیگر عواملی که موجب فراوانی شمشاد طلایی در سایزهای سطل 3 و 4 می شود مقرون به صرفه بودن تولید آن به دلیل کوتاهی مدت زمان است.
تقاضای خرید عمده از طرف مشتری از یک طرف و صرفه اقتصادی برای تولید کننده از طرف دیگر سبب گردیده تا شمشاد طلایی در سایز سطل 3 و 4 از قیمت قابل قبولی برخوردار باشند.

مشتریان در طول انجام معاملات همواره عنوان می نمایند قیمت شمشاد طلایی در تولیدی شمال کشور برابر با همان قیمت شمشاد طلایی در تهران و سایر شهرستان ها می باشد. بیان این مشکل به دلیل نبود آگاهی در مورد کیفیت بوته شمشاد طلایی است.
در این جدول آمده قیمت شمشاد طلایی سطل 3 برابر با 7000 تومان و سطل 4 برابر با 8500 تومان به این معناست که مشتریان عزیز هیچ عیب و ایرادی از بوته شمشاد طلایی نمی توانند بگیرند و گیاهی کاملا لوکس آماده تحویل می باشد. کما اینکه همان شمشاد 7000 تومانی موجود در تهران ،، در واحد های تولیدی شمال کشور با قیمت بسیار نازلتر در حال فروش است.

ارتفاع شمشاد طلایی در گلدان

ارتفاع شمشاد طلایی در گلدان

طبق داده های بالا حداقل و حد اکثر ارتفاع گیاه شمشاد طلایی در گلدان به سانتی متر نمایش داده شده است.
نکته قابل ذکر اینکه شمشاد طلایی از سایز سطل 10 به بالا توسط باغبان هرس می شود و هرچه گیاه بیشتر به رشد خود ادامه می دهد شکل آن بیشتر شبیه توپ می گردد. لذا باید دانست که شمشاد طلایی در سایز های بزرگ به صورت توپی شکل با ارتفاع ذکر شده به بازار ارائه می گردد.

قیمت شمشاد طلایی

شمار بارگیری شمشاد طلایی برای هر خودرو

قیمت شمشاد طلایی

این جدول نشان می دهد که هر خودرو قادر به بارگیری چه تعداد شمشاد طلایی در سایز های مختلف است.
یکی از سوالاتی که همواره ذهن مشتریان را درگیر میکند این است که تعداد سفارشات ما قادر به بارگیری در کدام خودرو می باشد، که در جدول فوق به این سوال پاسخ داده شده است.
در نمودار بالا مشاهده می شود که هرچه حجم بارگیری خودرو بیشتر باشد تعداد گلدان در سایز های بالا به صورت نزولی کاهش چشمگیری پیدا می کند.
به طورمثال خودروی 18 چرخ تا سایز گلدان 10 در تعداد اختلاف بسیار زیادی با سطل 3 دارد اما از سطل 10 تا جعبه 50 نمودار با شیب ملایم تری حرکت می کند.
دلیل این امر آن است که از گلدان سطل 3 تا سطل 10 به دلیل اینکه گیاه ارتفاع زیادی ندارد و هر گلدان دارای وزن قابل قبولی است می توان خودرو را تا تاج بارگیری نمود اما از سطل 12 تا جعبه 50 چون ارتفاع گیاه شمشاد طلایی بگونه ای زیاد است که در طول بار احتمال شکستن شاخه ها زیاد بوده لذا از روی هم گذاردن گلدان ها جلوگیری می شود. از طرف دیگر سنگینی گلدان سبب میگردد تا در صورتی که بار زیاد روی هم چیده شود منجر به شکستن گلدان های زیرین و در نتیجه از بین رفتن شمشاد طلایی شود.
به همین دلیل است که باغبانان در طی بارگیری گلدان ها تمام موارد فوق را رعایت می کنند.

قیمت شمشاد طلایی
بارگیری اصولی شمشاد طلایی

در شکل بالا بارگیری اصولی شمشاد طلایی را می بینیم که از تمام فضای خودرو استفاده می شود بدون آنکه حتی یک شاخه شکسته شود.

نرخ باربری هر خودرو به سراسر کشور

نرخ باربری هر خودرو به سراسر کشور

بیش از 80% فروش شمشاد طلایی کشور مربوط به دو کلان شهر تهران و کرج می شود.
به همین سبب این دو شهر سهم بسزایی در تعین قیمت شمشاد طلایی دارند.
طبق جدول و نمودار بالا نرخ کرایه هر خودرو از مبدا رامسر تا مقصد شهرهای مختلف بیان شده است.
نکته جالبی که در نمودار بیشتر نمایان است اختلاف قیمت کرایه بعضی از خودرو ها برای یک شهر است که در تعیین قیمت شمشاد طلایی بسیار موثر است.
برای مثال کرایه بار نیسان و ایسوزو تا شهر شیراز نسبت به بقیه شهر ها گرانتر بوده و این در صورتی است که کرایه بار بنز تک و بنز جفت برای همان شهر نسبتا ارزانتر می باشد.
از مهمترین عوامل این اختلاف قیمت می توان به عدم رقبت رانندگان نیسان و ایسوزو جهت اعزام به این شهر اشاره کرد که موجب افزایش قیمت کرایه بار شده است اما راننده گان خودرو های سنگین مانند بنز تک بنز جفت و 18 چرخ مشتاق عزیمت به این شهر زیبا هستند که همین موضوع موجب کاهش قیمت ارسال بار میگردد.

مژده به مشتریان عزیز در خصوص قیمت شمشاد طلایی این است که در صورت خرید عمده بالای 10 میلیون تومان هزینه ارسال بار رایگان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما