My MEn قیمت خرید و فروش عمده کاج نوئل مرغوب در تهران - عباس مفرد

قیمت خرید و فروش عمده کاج نوئل مرغوب در تهران

درخت کاج نوئل اسم دیگر درخت کریسمس است که درختی بسیار شکیل و با برگ های سوزنی شکل است. قیمت خرید و فروش کاج نوئل قیمتی به صرفه است و هزینه ی زیادی برای پرورش و تولید درخت کاج لازم نیست و از برگ و تنه ی آن میتوان تولیدات فراوانی کرد و فواید زیادی را دارد.

قیمت خرید و فروش عمده کاج نوئل مرغوب در تهران

کاج نوئل در چه مناطقی رشد می کند؟

کاج نوئل در چه مناطقی رشد می کند؟ کاج نوئل بیشتر در مناطق شمال و جنوب اروپا یافت می شود و رشد زیادی دارد که در طول بیست سال بیست متر رشد می کند و درختی زیبا و شکیلی است. کاشت کاج نوئل در جاهایی که آفتاب فراوان دارد امکان پذیر است چون این درخت برای رشد احتیاج به گرما دارد.

در مناطق اروپایی در فصل تابستان رشد می کند. این درخت در مراحل رشد اولیه نیاز بسیاری به آب دارد ولی بعد از آن هفته ای یک بار به آبیاری نیاز دارد و آب دادن زیاد به این درخت در مراحل اول رشد نقش به سزایی دارد.

این درخت در مناطق گرم رشد می می کند و رشد بسیاری دارد و بسیار بلند و کشیده است و سر آن به صورت تیز و کشیده است.این درخت نام عربی دارد که درخت صنوبر  بهش گفته می شود.رنگ بسیار زیبا دارد و در همه جا سبز پررنگ براق دیده می شود.

این درخت به خاک نرم احتیاج دارد خاک رسی و کاملا کود مناسب برای این درخت لازم است این درخت هم در آفتاب هم در سایه رشد میکند.برای کاشت و پرورش این درخت در آپارتمان به نور مستقیم نیازی نیست و در سایه هم رشد می کند.

درختی بزرگ قامت در همه کشورها دیده می شود که هم زیبایی خاصی دارد و برای زیباییش به عنوان درخت کریسمس استفاده می شود و این درخت در جاهایی به رنگ آبی هم دیده شده است که در فصل بهار این رنگ رو از این درخت می توان دید و در اوایل بهار به رنگ آبی در می آید.

مراکز عرضه کننده بذر کاج نوئل در کشور

کشورهای دیگر برای خرید بذر کاج نوئل از طریق اینترنتی از فروشگاه ها و مراکز کشاورزی تهیه می کنند و این فروشگاه های اینترنتی به سراسر ایران ارسال دارن و به این گونه می توان به راحتی به بذر کاج نوئل دست پیدا کرد.

قیمت خرید و فروش کاج نوئل و بذر نوئل جایگاه خاصی در کشور دارد.این درخت به خاطر سوزن سوزنی بودن برگ هایش از اهمیتش کم شده است ولی باز با این شرایط از استقبال خوبی برخوردار است.این درخت در مقابل آلودگی مقاوم است.

این درخت بومی است و به رنگ سبز پر رنگ دیده می شود.این درخت به صورت عمودی و افقی کاشت می شود که بستگی به افقی و عمودی بودن قلمه زدن آن بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما